Darbo galimybės vasarą – kur įgyti vertingos patirties ir užsidirbti?
Kiekviena sėkminga karjera prasideda nuo patirties kaupimo ir kompetencijų ugdymo per praktiką. Tad nenuostabu, kad daugelis studentų ieško galimybių vasarą padirbėti, įgyti vertingų žinių ir žengti pirmuosius karjeros žingsnius. Tam puikias galimybes suteikia pozicijos didžiausios telekomunikacijų bendrovės Lietuvoje „Telia“ skambučių centre, kuriame laukia neribotos mokymosi ir tobulėjimo galimybės, puikios sąlygos karjeros startui, darbas draugiškoje ir šiuolaikiškoje aplinkoje, bei atlygio „be lubų“ galimybės.
Sėkmingos karjeros kelio pradžia
Darbui „Telia“ skambučių centre nereikia patirties – visko išmokstama prisijungus prie visuomet padėti pasirengusios komandos. Skambučių centro pozicijos leidžia iš arti susipažinti su telekomunikacijų ir IT pasauliu bei atrasti kryptį tolimesnei savo karjerai. Kolegos, vadovai ir mentoriai padeda greitai įsilieti į organizaciją ir puoselėti joje savo talentus, atrasti stipriąsias puses ir siekti asmeninių karjeros tikslų.
Nuo skambučių centro pozicijų savo karjerą pradėjo ne vienas sėkmingas bendrovės darbuotojas. Tokia buvo net 80 proc. visų klientų aptarnavimo vadovų kelio įmonėje pradžia. Ne veltui „Telia“ skambučių centras organizacijoje garsėja kaip talentų kalvė.
Nuo konsultantės iki vadovės – per 9 mėnesius
Nuo skambučių centro konsultantės darbo savo karjerą „Telia“ pradėjo ir Pardavimų komandos vadovė Ieva Bernotaitė, kuriai užkopti iki vadovaujančios pozicijos prireikė vos 9 mėnesių.
„Įsidarbinusi „Telia“ klientų aptarnavimo specialiste po devynių mėnesių pajaučiau, kad šią poziciją išaugau ir noriu kažko daugiau. Tą pastebėjo ir mano vadovė, kuri pasiūlė kandidatuoti į Pardavimų komandos vadovo poziciją. Šiuo metu esu atsakinga už 12 žmonių darbą. Labiausiai mus kaip komandą motyvuoja įvairūs konkursai. Už geriausius pardavimus gauname daug įvairių prizų – nuo ausinukų ir telefonų iki „Xbox“ konsolių. Tai skatina ne tik klientams suteikti, bet ir mums patiems pasiimti gerą emociją bei siekti pačių aukščiausių rezultatų. Neabejoju, kad žmogus, kuris niekaip nėra susijęs su informacinėmis technologijomis, „Telia“ skambučių centre vis tiek save atras, galės pradėti viską nuo nulio ir atrasti savo svajonių darbą“, – sako I. Bernotaitė.
Kiekvienas gali atrasti sau tinkamą poziciją
Tam galimybių tikrai netrūksta, nes skambučių centre kiekvienas gali rinktis jam artimiausią poziciją. Klientų aptarnavimo specialistai atsako į klientų klausimus ir sprendžia jiems kylančias problemas, o taip pat padeda vartotojams pristatyti įmonės paslaugas ir pasiūlymus. Per metus „Telia“ klientų aptarnavimo specialistai suvaldo apie 1,2 mln. klientų skambučių ir įmonės vardu išsiunčia apie 9,3 mln. žinučių. Tai išties didelis darbas.
Turintiems pardavėjo gyslelę ar norintiems save šioje srityje išbandyti neabejotinai turėtų būti patraukli pardavimų telefonu vadybininko pozicija. Šie specialistai siekia išsiaiškinti vartotojų poreikius ir pasiūlyti juos geriausiais atitinkančius sprendimus. Taigi jie yra itin svarbi grandis, jungianti įmonės pastangas teikti inovatyvius, aukštos kokybės produktus ir paslaugas su jų naudotojais.
Ne mažiau svarbus ir gedimų šalinimo specialistų darbas. Jie yra pirmieji, kurie atskuba į pagalbą tuomet, kai klientams kyla problemų naudojantis bendrovės įranga ar paslaugomis. Tai ypač daug žinių įgyti ir plėsti technologinį akiratį padedanti pozicija.
Tiems, kam bendravimas su klientais telefonu nėra toks patrauklus, gali būti įdomi klientų aptarnavimo e. kanalais specialisto pozicija. Būtent e. kanalai šiandien vis didesnei daliai klientų yra patogiausias būdas susisiekti ir išspęsti rūpimus klausimus.
Visos šios pozicijos puikiai tinka savo karjerą dar tik pradedantiems ir norintiems įgyti patirties. Tačiau kartu jos suteikia progą užsitikrinti finansinę laisvę, nes darbo užmokestis „Telia“ skambučių centre priklauso tik nuo paties darbuotojo, o atlygiui nėra jokių „lubų“. Žinoma, ne ką mažiau svarbu ir naujos pažintys, draugiški kolegos, įvairios iniciatyvos, konkursai, šventės ir renginiai – visa tai suteikia darbas „Telia“ skambučių centre.
Susidomėjai? Sužinok daugiau ir prisijunk prie „Telia“ skambučių centro komandos!
„Telia“ informacija