IKIMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGAS
Ikimokyklinio ugdymo pedagogas – asmuo, ugdantis vaikus nuo vienerių iki penkerių metų pagal ikimokyklinio ugdymo programą; pedagogas organizuoja ugdomąjį procesą, tarpusavyje derina vaikų ugdymą ir priežiūrą, saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą
PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGAS
Priešmokyklinio ugdymo pedagogas – asmuo, ugdantis vaikus nuo penkerių iki šešerių metų pagal priešmokyklinio ugdymo programą; šio pedagogo veikla grindžiama visuminiu ugdymu, individualizavimu, nuoseklumu, ugdymo šeimoje ir institucijoje sąveika
ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAI
Švietimo pagalbos specialistai –socialiniai pedagogai, specialieji pedagogai, logopedai teikia pagalbą mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams ir švietimo teikėjams. Šių specialistų pagalbos tikslas – didinti švietimo veiksmingumą.
PRADINIO UGDYMO PEDAGOGAS
Pradinio ugdymo pedagogas ugdo pirmų – ketvirtų klasių mokinius remiantis jų gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokinių mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikia reikiamą pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikant, individualizuojant jiems dalyko programą, turinį, metodus; diferencijuodamas ir personalizuodamas teikia mokymosi pagalbą visiems kitiems mokiniams
DALYKO MOKYTOJAS
Dalyko (matematikos, informacinių technologijų, lietuvių kalbos ir literatūros, anglų kalbos, istorijos) mokytojas užtikrina kokybišką ugdymą, mokinius ugdo remdamasis dalyko ugdymo programomis, mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokinių mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikia reikiamą pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikydamas jiems dalyko programą, turinį, metodus.
NEFORMALIOJO ŠVIETIMO PEDAGOGAI
Neformaliojo švietimo pedagogai turi užtikrinti kokybišką ugdymą remiantis mokinių gebėjimais ir mokinių mokymosi stiliais, stiprina mokinių motyvaciją ir ugdo pasitikėjimą savo gebėjimais. Pedagogas planuoja ugdymo procesą, ruošiasi neformaliojo švietimo užsiėmimams ir juos tinkamai organizuoja, rengia ugdomąją medžiagą ir individualizuotas užduotis, suteikiant mokiniams bendrosiose ugdymo programose numatytas žinias, ugdant gebėjimus bei kompetencijas.